ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ;

Για να ακυρώσετε την συμμετοχή σας στην εκδρομή που έχετε επιλέξει, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε γραπτώς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – email– ή μέσω fax.

ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ;

Αναφέρεται ρητά στους ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ στην ΣΥΜΒΑΣΗ που έχετε υπογράψει. Παρακαλούμε όπως την διαβάσετε. Μετά την εξόφληση του ταξιδιού σας δεν μπορεί να γίνει καμία ακύρωση.

Σε πολύ έκτακτες περιπτώσεις και εφόσον συντρέχει σοβαρό θέμα υγείας σε εσάς ή σε κάποιο συγγενικό μέλος 1ου βαθμού μπορείτε να απευθυνθείτε στην ασφαλιστική εταιρεία που σας έχουμε ασφαλίσει για να σας επιστρέψουν την προκαταβολή που έχετε δώσει. Θα σας ζητηθούν επίσημα χαρτιά και όλη η διαδικασία γίνετε από την ασφαλιστική εταιρεία. Τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας καθώς και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αναγράφετε στην ΣΥΜΒΑΣΗ. Ρωτήστε μας για περισσότερες πληροφορίες.

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΟΥ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ;

Το γραφείο μας φημίζεται για την ΜΗ ακύρωση εκδρομών. Αν όμως για κάποιο σπουδαίο λόγο ακυρωθεί η εκδρομή, θα σας προτείνουμε άλλη εκδρομή χωρίς κόστος, ή θα σας επιστρέψουμε την προκαταβολή σας.